tafta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

stel je zelf even voor - introduce yourself

2 posters

Go down

stel je zelf even voor - introduce yourself Empty stel je zelf even voor - introduce yourself

Post  elsie17 Fri Dec 14, 2007 8:36 pm

Ik ben dus elsie, wonende in K in België. Ik ben een alleenstaande mama met 1 zoontje van 10 die ik soldaat noem. Hij is bezeten van alles wat met boten (vissersboten dan wel) en piraten te maken heeft.
Vanwege een rugletsel kan ik niet meer werken en ben ik dus ganse dagen thuis. Ik vul mijn tijd met lezen, tv kijken, spelletjes spelen met mijn zoon en hier achter de pc natuurlijk.
Ik woon samen met mijn moeder (ons oma hier op het forum) en die wordt er volgend jaar 70.
elsie17
elsie17

Posts : 19
Join date : 2007-12-14
Age : 57
Location : Kortrijk, Belgium

Back to top Go down

stel je zelf even voor - introduce yourself Empty Re: stel je zelf even voor - introduce yourself

Post  tafta Fri Dec 14, 2007 8:54 pm

ik ben tafta , ook afkomstig uit K net als Elsie , heb een vriend die ik ventje noem en woon in Frankrijk...ik heb nog twee kinderen in leven , eentje overleed twee jaar geleden .. ik ben 56 en heb een heel pak kleinkinderen al of niet van ons of komen aanwaaien maar ik zie ze allemaal even graag , Soldaat van Elsie is er eentje van
tafta
tafta
Admin

Posts : 24
Join date : 2007-12-13

https://tafta.board-directory.net

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum